Bank-verden er i endring. De fleste banktjenestene løser vi digitalt eller over telefon. Og når de store avgjørelsene skal fattes så avtaler man et møte og får gode råd av en rådgiver over en kopp kaffe.
Vår filial i Kjøpsvik har vært åpen for regningsbetaling og uttak av kontanter annenhver tirsdag. I løpet av de siste årene er det stadig færre kunder som besøker oss i banken. Som en konsekvens av dette endrer vi derfor vårt konsept - og satser på rådgivning.
Alle våre kunder i Kjøpsvik skal fortsatt få et godt tilbud om rådgivning innen lån, forsikring, sparing og pensjon. De bestiller time med en rådgiver, og vi kommer til Kjøpsvik og gjennomfører møtet når det passer for kunden og for oss.
Hva betyr dette i praksis?
- Vi skal fortsatt tilby rådgivning til kunder i Kjøpsvik.
Alle våre kunder i Kjøpsvik vil få et godt tilbud om rådgivning innen lån, forsikring, sparing og pensjon. De bestiller time med en rådgiver, og vi kommer til Kjøpsvik og gjennomfører møtet når det passer for kunden og oss.
- Vi skal fortsatt bidra til utvikling av lokalsamfunnet.
Vi brenner for gode og attraktive lokalsamfunn, og det skal vi fortsatt gjøre. Løpende samarbeidsavtaler med lag og foreninger i Tysfjord vil fortsatt være viktig for oss.
- Kontanter og banklokalet.
Minibank og innskuddsmaskin vil bli tatt bort, og banklokalet vil bli stengt fra årsskiftet. Lag og foreninger som har arrangementer hvor de tar imot kontanter for kiosksalg og annet, kan løse dette med hjelp av VIPPS og bruk av kort. Her skal vi hjelpe de det gjelder.
- De ansatte.
Våre to ansatte i Kjøpsvik har begge fått tilbud om jobb ved kontoret vårt i Narvik.
Har du spørsmål rundt endringen i Kjøpsvik, ta kontakt med Elling Berntsen på eb@sn.no